TELEFON 07424552764 londra

BINE ATI VENIT PE PAGINA MEA, SPER SA VA PLACA CEEA CE VEDETI, VA MULTUMESC. PT COMENZI TELEFON 07424552764

torturi si prajituri romanesti londra

torturi si prajituri romanesti londra

torturi si prajituri romanesti londra

londra, United Kingdom

15 aprilie 2010

tort majorat





26 de comentarii:

  1. Arata superb tortul ! Imi place mult geanta, mai ales modelul de pe geanta. Cu ce ai desenat?

    RăspundețiȘtergere
  2. MA BUCUR ANA CA ITI PLACE, FORMELE LE-AM FACUT CU SABLON, TE PUP.

    RăspundețiȘtergere
  3. MIMI MULTUMESC SI TIE DE IMPRESIE, SI MA BUCUR CA VA PLACE.

    RăspundețiȘtergere
  4. FOARTE FRUMOS..AM VRUT SI EU SA TE INTREB CU CE AI DESENAT, DAR DEJA AI DAT RASPUNSUL....FELICITARI SI TOT MAI MULTE SI FRMOSASE TORTURI !

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne........ma lasi cu gura cascata........felicitari.chiar esti profesionista.sa iti dea Dumnezeu sanatate pt ca mai sunt si lucruri fumoase pe internet la care sa te uiti si sa te minunezi.mult succes

    RăspundețiȘtergere
  6. CRED CA AI UIMIT PE TOATA LUMEA CU TORTURILE TALE............CE SA ITI ZIC ASTA E BESTIAL.TE PUP

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc pentru comentarii sunt primele pe care le-am primit si nici pe departe sa ma supar,poate imi imprumuti geanta de pe tort ca se asorteaza cu pantofii mei(glumeam),super tortul ti-am mai zis ca esti bunaaaaa,pana am sa te ajung mai am multe de invatat,eu decorurile si ornamentele le fac cu ce improvizez(toporul si tarnacopul..hahahha)sa am ustensilele voastre ehehe ce as mai face,dar din pacate sunt o zgarcita si nu m-am indurat sa-mi cumpar nimic de la wilton(visez cateodata ca le am)PUPICI

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Just me, pt apreciere, la fel iti doresc si eu tie.

    RăspundețiȘtergere
  9. MULTUMESC DOINITA, SA STII CA UNELE USTENSILE LE MAI AM SI EU DIN IMPROVITZATII FACUTE, DAR NU STIU DECAT EU SI ACUMA SI TU, DECI LE FOLOSESC SI IMI IESE TOTUL OK.

    RăspundețiȘtergere
  10. sablon, sablon, dar cu ce substanta sint facute modelele si scrisul?

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunat a iesit.foarte frumos si elegant.daca ai putea sa pui si retetele ar fi foarte bine.asta daca ai timp si iti face placere.pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. ccris draga, modelul este acoperit tot din pasta de zahar numai ca e foarte subtire cat sa o poti intine usor pe sablon cu o lama de cutit sau spatula, te pup si daca mai ai intrebari nu ezita sa ma contactezi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sarah, multumesc de apreciere, tortul este simplu, blat simplu de pandispan insiropat cu mult rom, iar crema mause cu aroma de kivi si sampanie, daca mai ai nelamuriri scriemi si iti voi raspunde, te pup.

    RăspundețiȘtergere
  14. cum se pun in ordine torturile la torturi si prajiturile la prajituri,ca le-am etichetat,da tot nu m-am prins,pe blog sunt tot amestecate si cum poti sa-ti pui messu pe blog

    RăspundețiȘtergere
  15. sarah imi pare rau dar chiar nu intelg la ce te referi, te rog sa-mi spui, astept raspuns de la tine, te pup

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce eleganta si frumoasa este gentuta! M-ai dat gata! A mea e doar o tentativa de gentuta... Mai am muuulte de invatat si pentru asta o sa mai trec pe la tine pentru inspiratie. Te pup si felicitari pentru frumusete de torturi

    RăspundețiȘtergere
  17. multumesc din suflet pentru apreciere Petite Foury, te pup

    RăspundețiȘtergere
  18. My cοdеr is tгʏing to persuade mee to move to .net from
    ƤHP. I have always dislіked thе idea Ƅecause of thе
    expenses. But he's tгyiong none the less. I've been usіng WordPresѕ on a numƄеr of websіtes for about
    a year annd am concerned about switching to another platform.
    I Һave heard good things about blogengine.net.
    Is there a way I can transfer all my wordpress postѕ into it?
    Any kind of help would be realy apρreciated!

    my website - anderson windows replacement cost san francisco

    RăspundețiȘtergere

b

Powered By Blogger